ambient-chillout-melodies-vol1

https://www.mixcloud.com/johntsip/ambient-chillout-melodies-vol1/

Ο 22χρονος dealmaker του διαδικτύου

 

Γιώργος Μουλός: Ο 22χρονος dealmaker του διαδικτύου

Γιώργος Μουλός (22)

Κλάδος: Διαδικτυακές Μ&Α - Ecommerce Brokers

Η ιστορία του Γιώργου Μουλού ξεκινά από την Αυστραλία. Επηρεασμένος από τον μετανάστη παππού του, ο οποίος "έχτισε" μικρές επιχειρήσεις στην "Άγνωστη Νότια Γη", έκανε τις πρώτες του συστάσεις µε το επιχειρείν στα 15 του, οπότε και άρχισε να στήνει μικρά sites. Όταν μάλιστα κατάφερε να αντλήσει για λογαριασμό πελάτη του έσοδα 110.000 δολαρίων Αυστραλίας σε διάστημα μόλις τριών μηνών, τότε κατάλαβε ποιος ήταν ο επαγγελματικός του προορισμός.

Τα τελευταία 7 χρόνια ο Γιώργος έχει δημιουργήσει, αγοράσει και πουλήσει πάνω από 75 διαδικτυακές επιχειρήσεις, ενώ µέσω της εταιρείας που έχει ιδρύσει, της Ecommerce Brokers, στοχεύει να πουλήσει επιχειρήσεις συνολικής αξίας 1,5 εκατ. δολ. έως το τέλος του 2020, φέρνοντας παράλληλα την επανάσταση στον τρόπο µε τον οποίο επενδύουν οι άνθρωποι στο ecommerce, µέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που αναπτύσσει.

Μερικά από τα πιο πρόσφατα deals του Γιώργου περιλαμβάνουν μια εταιρεία ακουστικών βαρηκοΐας η οποία πουλήθηκε έναντι 440.000 δολ., καθώς και μια εταιρεία καλλυντικών που πουλήθηκε έναντι 500.000 δολ.

Στο ίδιο διάστημα ο Γιώργος ταξίδεψε σε Αυστραλία, Ασία, Ευρώπη και ΗΠΑ για να συναντήσει πελάτες και μεσίτες, αλλά και για να συμμετάσχει ως ομιλητής σε σεμινάρια. 

Το 2018 άρχισε να καταγράφει το επιχειρηματικό του ταξίδι στο κανάλι του στο YouTube. Έχει δημιουργήσει περισσότερα από 150 βίντεο και vlogs σχετικά µε τη διαδρομή του, µε στόχο να αποδείξει ότι "δεν χρειάζεται κάποιος να έχει πτυχίο, κεφάλαιο κίνησης ή πλούσια οικογένεια για να πετύχει στον κόσμο του επιχειρείν, αλλά πειθαρχία και επιμονή". 

Η Ecommerce Brokers αποτελείται από μια ομάδα 4 ατόμων, η οποία επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τη νέα βιομηχανία των διαδικτυακών συγχωνεύσεων και εξαγορών, που επί σειρά ετών χαρακτηριζόταν από αργές και απαρχαιωμένες διαδικασίες. "Η Ecommerce Brokers πουλά υψηλής ποιότητας, κερδοφόρα online brands, ενώ παράλληλα βοηθά και την πλευρά των αγοραστών παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες", λέει ο Γιώργος. Συμπληρώνει, μάλιστα, πως η πανδημία της COVID-19 δημιούργησε έντονη κινητικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας πως η Ecommerce βρίσκεται στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή ώστε να βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να επενδύσουν στον διαδικτυακό κόσμο.

Mεθοδολογία:  Από τις συνολικά 100 αρχικές υποψηφιότητες που έλαβε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Chipita), Νίκο Καραμούζη (πρώην πρόεδρο της Eurobank και της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, πρόεδρο της Grant Thornton), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2021" πληρούν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1991 και μετά. 

 https://www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια