Νέες καταγγελίες για τις αισχρές πρακτικές του ΔΕΔΔΗΕ
Παραδέχεται το λάθος του ο
ΔΕΔΔΗΕ αλλά αδιαφορεί εδώ και έξι μήνες
Σαν «μανιτάρια» ξεφυτρώνουν οι καταγγελίες των καταναλωτών για λάθος μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ.
Νέες καταγγελίες για τις αισχρές πρακτικές του ΔΕΔΔΗΕ - «Κοστούμι» 8.000 ευρώ από λάθος που δεν διορθώνει
Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το ηλεκτρονικό μελάνι από το χθεσινό (25/2) ρεπορτάζ με την χρέωση των 33.000 ευρώ, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έφτασαν νέες καταγγελίες με το ίδιο περιεχόμενο.
Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίσαμε μία που αποκαλύπτει μεταξύ των άλλων ότι η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ του Αναστάσιου Μάνου, έχει κόψει κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές οι οποίοι στέλνουν εξώδικα αλλά άκρη δεν βρίσκουν.
Ο κ. Αναστάσιος Μάνος, διορισμένος από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη από το 2019, κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου μέχρι σήμερα έχει καταστήσει το ΔΕΔΔΗΕ έναν κρατικό φορέα που βασανίζει τα εκατομμύρια των καταναλωτών.
Η νέα υπόθεση αφορά μία χρέωση που ξεπερνά τις 8.000 ευρώ αφού οι KWh που καταναλώθηκαν ανήλθαν σε 33.000 KWh για ένα κατάστημα 35 τετραγωνικών μέτρων.
Η υπόθεση έχει ως αφετηρία τον Αύγουστο του 2024 και μέχρι σήμερα δεν έχει αντιμετωπιστεί παρότι την ανέλαβε δικηγόρος αλλά μέχρι σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ανταποκριθεί σε κανένα αίτημα.
Σε κάποια αναπάντεχη τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο του ΔΕΔΔΗΕ άφησε να εννοηθεί ότι πρόκειται για λάθος το οποίο θα διορθωθεί παρότι έδωσε υπόσχεση ότι θα στείλει στον πάροχο ενέργειας επιστολή για να βεβαιώσει ότι έχει γίνει λάθος στην καταμέτρηση.
Αυτό δεν έγινε πότε και το θέμα είναι σε εκκρεμότητα.
Η πλατφόρμα επικοινωνίας δεν επικοινωνεί
Η δικηγόρος που ασχολείται με την υπόθεση αξιοποίησε την πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ. Η εκκίνηση της επικοινωνίας γίνεται με την κατάθεση των στοιχείων του ενδιαφερομένου δηλαδή του καταγγέλλοντος. Ο αριθμός του κινητού χρησιμοποιείται για την ταυτοποίηση μέσω ενός κωδικού.
Στη συνέχεια ο ΔΕΔΔΗΕ κατευθύνει το χρήστη που επισκέφτηκε την πλατφόρμα να διατυπώσει το παράπονο του μέσω email. Η διαδικασία απαιτεί την αποστολή ενός νέου κωδικού, ο οποίος όμως δεν έρχεται ποτέ στο email.
Η υπόθεση μένει μετέωρη ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ νομίζει ότι εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας.
Η δικηγόρος απευθύνθηκε στο Banking News με την ελπίδα η δημοσιότητα να κινητοποιήσει τον ΔΕΔΔΗΕ
Αξίζει να σημειωθεί ότι το κατάστημα διαθέτει ρεύμα για την μικρή επιχείρηση χάρη στην αλληλεγγύη ενός ανθρώπου που βοηθά στην αποπληρωμή του χρέους με την καταβολή των μηνιαίων δόσεων. Πίσω από τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ κρύβονται ανθρώπινες ιστορίες που μένουν στην σκιά διότι το κράτος λειτουργεί ως τιμωρός μέσα από τις υπηρεσίες τους.
Η κυβέρνηση για να κατανοήσει τι σημαίνει ΔΕΔΔΗΕ για τους καταναλωτές πρέπει πρώτα να αποτυπωθεί σε κάποια δημοσκόπηση ή να βγουν οι πολίτες στις πλατείες!!
Τέλος, να σημειωθεί ότι ο πάροχος που είναι η ΔΕΗ, δεν είναι σε θέση να αλλάξει τη χρέωση αν δεν λάβει το έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ που να προσδιορίζει το λάθος για διαγραφεί από το μητρώο του καταναλωτή η κατανάλωση των 33.000 KWh.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίσαμε μία που αποκαλύπτει μεταξύ των άλλων ότι η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ του Αναστάσιου Μάνου, έχει κόψει κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές οι οποίοι στέλνουν εξώδικα αλλά άκρη δεν βρίσκουν.
Ο κ. Αναστάσιος Μάνος, διορισμένος από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη από το 2019, κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου μέχρι σήμερα έχει καταστήσει το ΔΕΔΔΗΕ έναν κρατικό φορέα που βασανίζει τα εκατομμύρια των καταναλωτών.
Η νέα υπόθεση αφορά μία χρέωση που ξεπερνά τις 8.000 ευρώ αφού οι KWh που καταναλώθηκαν ανήλθαν σε 33.000 KWh για ένα κατάστημα 35 τετραγωνικών μέτρων.
Η υπόθεση έχει ως αφετηρία τον Αύγουστο του 2024 και μέχρι σήμερα δεν έχει αντιμετωπιστεί παρότι την ανέλαβε δικηγόρος αλλά μέχρι σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ανταποκριθεί σε κανένα αίτημα.
Σε κάποια αναπάντεχη τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο του ΔΕΔΔΗΕ άφησε να εννοηθεί ότι πρόκειται για λάθος το οποίο θα διορθωθεί παρότι έδωσε υπόσχεση ότι θα στείλει στον πάροχο ενέργειας επιστολή για να βεβαιώσει ότι έχει γίνει λάθος στην καταμέτρηση.
Αυτό δεν έγινε πότε και το θέμα είναι σε εκκρεμότητα.
Η πλατφόρμα επικοινωνίας δεν επικοινωνεί
Η δικηγόρος που ασχολείται με την υπόθεση αξιοποίησε την πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ. Η εκκίνηση της επικοινωνίας γίνεται με την κατάθεση των στοιχείων του ενδιαφερομένου δηλαδή του καταγγέλλοντος. Ο αριθμός του κινητού χρησιμοποιείται για την ταυτοποίηση μέσω ενός κωδικού.
Στη συνέχεια ο ΔΕΔΔΗΕ κατευθύνει το χρήστη που επισκέφτηκε την πλατφόρμα να διατυπώσει το παράπονο του μέσω email. Η διαδικασία απαιτεί την αποστολή ενός νέου κωδικού, ο οποίος όμως δεν έρχεται ποτέ στο email.
Η υπόθεση μένει μετέωρη ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ νομίζει ότι εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας.
Η δικηγόρος απευθύνθηκε στο Banking News με την ελπίδα η δημοσιότητα να κινητοποιήσει τον ΔΕΔΔΗΕ
Αξίζει να σημειωθεί ότι το κατάστημα διαθέτει ρεύμα για την μικρή επιχείρηση χάρη στην αλληλεγγύη ενός ανθρώπου που βοηθά στην αποπληρωμή του χρέους με την καταβολή των μηνιαίων δόσεων. Πίσω από τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ κρύβονται ανθρώπινες ιστορίες που μένουν στην σκιά διότι το κράτος λειτουργεί ως τιμωρός μέσα από τις υπηρεσίες τους.
Η κυβέρνηση για να κατανοήσει τι σημαίνει ΔΕΔΔΗΕ για τους καταναλωτές πρέπει πρώτα να αποτυπωθεί σε κάποια δημοσκόπηση ή να βγουν οι πολίτες στις πλατείες!!
Τέλος, να σημειωθεί ότι ο πάροχος που είναι η ΔΕΗ, δεν είναι σε θέση να αλλάξει τη χρέωση αν δεν λάβει το έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ που να προσδιορίζει το λάθος για διαγραφεί από το μητρώο του καταναλωτή η κατανάλωση των 33.000 KWh.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια