ambient-chillout-melodies-vol1

https://www.mixcloud.com/johntsip/ambient-chillout-melodies-vol1/

Εκτακτες ειδήσεις

Τέμπη - Κόλαφος η έκθεση Κοκοτσάκη

Τέμπη - Κόλαφος η έκθεση Κοκοτσάκη: Η φωτιά σκότωσε 27 παιδιά, αγοράστηκαν 25.747 λίτρα ξυλολίου - Διαψεύδεται ο Μητσοτάκης

Η νέα έκθεση επιβεβαιώνει αρκετοί επιβάτες επέζησαν της σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία, αλλά βρήκαν τραγικό θάνατο από τη φωτιά που ακολούθησε 
 

Τέμπη - Κόλαφος η έκθεση Κοκοτσάκη: Η φωτιά σκότωσε 27 παιδιά, αγοράστηκαν 25.747 λίτρα ξυλολίου - Διαψεύδεται ο Μητσοτάκης

Η συμπληρωματική έκθεση του ειδικού εμπειρογνώμονα και τεχνικού συμβούλου των οικογενειών των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, Βασίλη Κοκοτσάκη διαψεύδει με πάταγο τις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι «ίσως δε μάθουμε ποτέ πόσοι ήταν οι άνθρωποι που πέθαναν από τη φωτιά της εμπορικής αμαξοστοιχίας», καθώς καταδεικνύει ότι 27 από τα 57 θύματα επέζησαν της σύγκρουσης, παρά ταύτα βρήκαν μαρτυρικό θάνατο από τη φωτιά που ακολούθησε.
Η νέα έκθεση, έρχεται να επιβεβαιώσει το επίμαχο ηχητικό με τον πλέον τραγικό τρόπο, και αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι αρκετοί επιβάτες επέζησαν της σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία, αλλά βρήκαν τραγικό θάνατο από τη φωτιά που ακολούθησε.
Έτσι, σύμφωνα με την έκθεση του Β. Κοκοτσάκη, και όπως καταμαρτυρούν σχετικές ιατροδικαστικές εκθέσεις με σχετικό κατάλογο θανόντων, οι επιβάτες που διασώθηκαν της σύγκρουσης των τρένων, αλλά κατέληξαν λόγω της εκ δηλωθείσας πυρκαγιάς και των συνεπειών αυτής είναι 27.
Ο κ. Κοκοτσάκης βασίζεται σε «αδιάσειστα στοιχεία», τα οποία υπάρχουν στην υφιστάμενη δικογραφία και περιλαμβάνονται στις ιατροδικαστικές αναφορές και εκθέσεις, αλλά και σε συγκεκριμένη διάταξη του ίδιου του Εφέτη Ανακριτή, ο οποίος κάνει αποδεκτή την αιτία θανάτου.

Advertisement
Η έκθεση - κόλαφος που γκρεμίζει τη θεωρία του ανθρώπινου λάθους
«Επειδή μετά την κοινοποίηση της από 9/1/2025 τεχνικής μας έκθεσης (παραρτήματος 3-επικαιροποποιημένης έκθεσης), με κρίσιμες και εμπεριστατωμένες διαπιστώσεις και επιστημονικά συμπεράσματα για σειρά ποινικά ερευνητέων θεμάτων της ανακριτικής δικογραφίας του δυστυχήματος των Τεμπών και την δημοσιότητα την οποία έλαβε, παρουσιάστηκαν σε αρκετές εκπομπές διαφόρων ΜΜΕ, αόριστες και αβάσιμες απόψεις , ότι ο συνολικός αριθμός των θυμάτων από την πυρκαγιά που προκλήθηκε αιτία της ακαριαίας ανάφλεξης διαρρέουσας μεγάλης ποσότητας εύφλεκτων ατμών από παρανόμως μεταφερόμενους με την εμπορική αμαξοστοιχία, χημικούς διαλύτες-υδρογονάνθρακες , μετά την σύγκρουση των τρένων της 28ης/02/2023, είναι δήθεν από 5 μέχρι 7 , παραθέτουμε παρακάτω αποδεικτικά στοιχεία που αποδεικνύουν τον ακριβή(ελάχιστο) αριθμό των επιβατών που έχασαν την ζωή τους από την πυρκαγιά και τις συνέπειες της , και όχι από το δυστύχημα , δηλ. όχι από τις δυνάμεις που αναπτύχθηκαν από την σφοδρότητα της σύγκρουσης», αναφέρει η επίμαχη έκθεση.

Τα στοιχεία στα οποία στηρίχθηκε η έκθεση αυτή, υπάρχουν στην υφιστάμενη δικογραφία.

Στην παράγραφο Α8 του παραπάνω υπομνήματος, ο ίδιος ιατροδικαστής αναφέρει:

«Στις λοιπές σωρούς, η αιτία του άμεσου θανάτου, ήταν οι διαπιστωμένες βαρύτατες θανατηφόρες κακώσεις που λόγω του είδους των, δεν άφηναν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.

Από τον έλεγχο που κάναμε στα περιεχόμενα των εκθέσεων νεκροψίας και νεκροτομής διαπιστώσαμε:

1. Νεκροί με αιτία θανάτου: Βαρύτατες θανατηφόρες κακώσεις : 29
2. Νεκροί με αιτία θανάτου πλήρη απανθράκωση 24
3. Νεκροί με απανθράκωση και σε στάση πυγμάχου 3
4. Νεκροί από σύνθλιψη και απανθράκωση * 1*

Ήτοι:
5. Νεκροί με αιτία θανάτου απανθράκωση συνεπεία της φωτιάς : 27+ -1*
6. Νεκροί με αιτία θανάτου: Βαρύτατες θανατηφόρες κακώσεις : 28+ -1*

ΣΥΝΟΛΟ : 56»

1_984.JPG

2_727.JPG

3_433.JPG

4_246.JPG

«Ο θάνατος επήλθε λόγω της άμεσης επίδρασης της φωτιάς στις απανθρακωμένες σορούς»

Τα επίμαχα αποσπάσματα που τεκμαίρουν τα αίτια του θανάτου λόγω φωτιάς τονίζουν πιο συγκεκριμένα: «Στις μη απανθρακωμένες σορούς, η αιτία του άμεσου θανάτου, ήταν οι διαπιστωμένες βαρύτατες θανατηφόρες κακώσεις συνεπεία κυρίως των φυσικών δυνάμεων που αναπτύχθηκαν από την σύγκρουση των αμαξοστοιχιών».
«...Στις απανθρακωμένες σορούς, ο θάνατος επήλθε λόγω της άμεσης επίδρασης της φωτιάς, ………». Και η διάταξη συνεχίζει παρακάτω: «Το αδιαμφισβήτητο γεγονός πρόκλησης του θανάτου λόγω της άμεσης επίδρασης της φωτιάς, αποδεικνύεται από την κατάσταση κάθε σορού…..».
Ο κ. Κοκοτάκης αναφέρει στην έκθεση του ότι ουσιαστικά ο Εισαγγελέας Εφετών αποδέχεται τα πορίσματα και τις εκθέσεις και ερμηνείες των Ιατροδικαστών ως προς τον από μέρους τους καθορισμό της αιτίας θανάτου των θανόντων επιβατών της αμαξοστοιχίας.
Σύμφωνα με τους τεχνικούς συμβούλους των οικογενειών, «με δεδομένο ότι η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε συνεπεία ακαριαίας ανάφλεξης που έλαβε χώρα μετά την σύγκρουση των αμαξοστοιχιών, συνεπεία της παρουσίας των εύφλεκτων χημικών διαλυτών στο σημείο της σύγκρουσης όπως περιγράφεται στην σχετική έκθεση(μας) του παραρτήματος 3/9-1-2025 και σύμφωνα με τα παραπάνω, είχε ως συνέπεια πέραν των άλλων και τον θάνατο είκοσι επτά (27) επιβατών οι οποίοι είχαν επιζήσει της σύγκρουσης. Η διαπίστωση αυτή σύμφωνα με τις ιατροδικαστικές εκθέσεις αλλά και την παραπάνω αναφερόμενη αλληλογραφία, δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης».
Εξηγούν ότι ο συνδυασμός και η αξιοποίηση του υφιστάμενου στην δικογραφία οπτικού και ηχητικού υλικού από την ίδια την χρονική στιγμή της σύγκρουσης των αμαξοστοιχιών αποδεικνύει έτι περαιτέρω και πέραν πάσης αμφιβολίας ότι οι παραπάνω 27 επιβάτες όχι μόνο επέζησαν της σύγκρουσης, «αλλά βίωσαν τις συνέπειες της πυρκαγιάς που ακολούθησε συνεπεία ακαριαίας ανάφλεξης του εκρηκτικού μίγματος διαρρέουσας μεγάλης ποσότητας ατμών χημικών διαλυτών - υδρογονανθράκων, σε χρόνο μεταγενέστερο της σύγκρουσης, κάτω από δραματικές συνθήκες και πέθαναν εξ αυτής».
Αναφορικά με τη μέθοδο που ακολούθησαν τονίζουν ότι αποκάλυψε και το είδος της καύσης και κατ' επέκταση το είδος του καιόμενου υλικού (χημικοί διαλύτες – υδρογονάνθρακες) και εφαρμόζεται ευρέως από τις ερευνητικές ομάδες στα αεροπορικά δυστυχήματα, όπου οι ακολουθούμενες μέθοδοι συνδυάζουν τις ηχογραφήσεις από τον θάλαμο διακυβέρνησης των αεροσκαφών με αυτές των πύργων ελέγχων για να έχουν σφαιρική εικόνα των πραγματικών γεγονότων και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης ως προς τα χαρακτηριστικά αξιοπιστίας της.
Καταλήγοντας η έκθεση αναφέρει ότι «σκοπό έχει να επιβεβαιώσει αδιαμφισβήτητα τον ακριβή αριθμό των επιβατών (27), που επιβίωσαν από τη σύγκρουση και κατέληξαν με τραγικό και οδυνηρό τρόπο λόγω της πυρκαγιάς που ακολούθησε εκδηλωθείσας ακαριαίας ανάφλεξης διαρρέουσα μεγάλης ποσότητας εύφλεκτων πτητικών ατμών ανάφλεξης χημικών διαλυτών και εξελίχθηκε επί μακρύ χρόνο λόγω της ιδιαιτερότητας των καυσέντων χημικών διαλυτών - υδρογονανθράκων, υλικά που είναι ξένα προς την ιδιοσυστασία των τρένων και των δηλωμένων φορτίων τους».
Κι αυτό διότι, όπως τονίζει ο κ. Κοκοτσάκης, παρουσιάζονται σε ΜΜΕ «αόριστες και αβάσιμες απόψεις ότι ο συνολικός αριθμός των θυμάτων από την πυρκαγιά που προκλήθηκε, αιτία της ακαριαίας ανάφλεξης διαρρέουσας μεγάλης ποσότητας εύφλεκτων ατμών από παρανόμως μεταφερόμενους με την εμπορική αμαξοστοιχία, χημικούς διαλύτες - υδρογονάνθρακες, μετά τη σύγκρουση των τρένων της 28ης/02/2023, είναι δήθεν από 5 μέχρι 7».
Την έκθεση υπογράφουν εκτός του κ. Κοκοτσάκη, ο οποίος είναι ειδικός πραγματογνώμονας σε θέματα πυρκαγιών, ο Dr Μανόλης Παπαδάκης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Χιούστον και ο Μάρκος Χρυσός, Διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός Πραγματογνωμονας μεταφορών επικίνδυνων φορτίων.

Τέμπη: ΕΔΕ στην Πυροσβεστική - Επί 23 ημέρες κανένας έλεγχος στον χώρο της τραγωδίας

Την ίδια στιγμή, σε εξέλιξη βρίσκεται πειθαρχικός έλεγχος στελεχών της πυροσβεστικής για τον τρόπο που ενήργησαν κατά το διάστημα που ακολούθησε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Όπως μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός, δεν πρόκειται για τους 2 χαμηλόβαθμους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που λίγη ώρα μετά τη σύγκρουση των 2 τρένων μετέβησαν στο σημείο και συνέταξαν τη σύντομη αυτοψία, αλλά για στελέχη της εξειδικευμένης διεύθυνσης αντιμετώπισης εγκλημάτων εμπρησμού, όπως και κάποιων ανώτερων και ανώτατων αξιωματικών, που είχαν την ευθύνη διαχείρισης του χώρου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το πρώτο 24ωρο μετά τη σύγκρουση παίρνει εντολή να μεταβεί στο σημείο του δυστυχήματος ένα εξειδικευμένο κλιμάκιο της διεύθυνσης αντιμετώπισης εγκλημάτων εμπρησμού προκειμένου να κάνει αυτοψία στον χώρο, και να εντοπίσει τα αίτια της έκρηξης και της φωτιάς.
Το συγκεκριμένο κλιμάκιο, ωστόσο, όπως προέκυψε πρωτίστως από έρευνα της πυροσβεστικής, αναχώρησε ένα 24ωρο αργότερα χωρίς να κάνει την παραμικρή προανακριτική πράξη, δεν έκανε απολύτως τίποτε, και επέστρεψε στην Αττική.
Από την εσωτερική έρευνα της πυροσβεστικής στο πλαίσιο της ΕΔΕ προκύπτει ότι εξειδικευμένοι πυροσβέστες άλλου κλιμακίου της συγκεκριμένης διεύθυνσης επέστρεψαν στο σημείο 23 μέρες μετά το δυστύχημα, και συνέδραμαν στη σύνταξη του πολυσέλιδου πορίσματος που υποβλήθηκε μερικές εβδομάδες αργότερα.
Ωστόσο, ήταν αρκετά αργά, καθώς είχαν απομακρυνθεί κρίσιμα πειστήρια από το σημείο του δυστυχήματος.
Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, όταν τα μέλη του πρώτου κλιμακίου ρωτήθηκαν στο πλαίσιο του πειθαρχικού ελέγχου είπαν ότι πήραν εντολή να αποχωρήσουν από τον περιφερειακό διοικητή της πυροσβεστικής, ο οποίος είχε την ευθύνη για τη φύλαξη και τη διαχείριση του τόπου του δυστυχήματος.
Ο συγκεκριμένος ανώτατος αξιωματικός της πυροσβεστικής απάντησε ότι ουδέποτε είδε τους συγκεκριμένους αξιωματικούς στον χώρο, και αρνήθηκε ότι έδωσε εκείνος εντολή για την αποχώρησή τους.
Αυτό που επισημαίνουν στελέχη της πυροσβεστικής είναι ότι εάν και εφόσον είχε μεταβεί το κλιμάκιο της διεύθυνσης στα Τέμπη και είχε συνεννοηθεί με τον εισαγγελέα, κανείς απολύτως, ακόμα και ιεραρχικά ανώτερός τους, δεν θα ήταν σε θέση να τους διατάξει να απομακρυνθούν, και όφειλαν να κάνουν τη δουλειά τους.
Σημειώνεται ότι τόσο ο διενεργών την ΕΔΕ, που παραμένει σε εξέλιξη, όσο και ο επικεφαλής αξιωματικός που εκτελούσε τότε χρέη περιφερειακού διοικητή, αποστρατεύθηκαν προ δεκαημέρου στις πρόσφατες τακτικές κρίσεις στο εσωτερικό της πυροσβεστικής.
Όσον αφορά το θέμα του φορτίου της εμπορικής αμαξοστοιχίας, με βάση τα στελέχη του ΟΣΕ όταν αποχώρησε από τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης με προορισμό την Αττική, τυπικά τουλάχιστον, δεν πραγματοποίησε καμία στάση, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα διαγράμματα των σταθμαρχών κατά μήκος της διαδρομής.
Τυπικά δεν έχει γίνει στάση του συγκεκριμένου τρένου, ωστόσο, διευκρινίζουν, ότι για λόγους διαχείρισης της κυκλοφορίας μπορεί κάλλιστα η εμπορική αμαξοστοιχία να σταμάτησε κατά τη διάρκεια της διαδρομής που μεσολαβεί από τον εμπορευματικό σταθμό μέχρι το σημείο της σύγκρουσης, είτε προκειμένου να περάσει κάποιο τρένο που κινείτο στη γραμμή ανόδου, είτε για να προπορευτεί κάποιο άλλο τρένο, να πραγματοποίησε ολιγόλεπτη διακοπή η οποία δεν έχει καταγραφεί στα αρχεία του ΟΣΕ.

Σοκάρει νέα αποκάλυψη για τα Τέμπη: 13 μέρες πριν τo δυστύχημα αγοράστηκαν 25.747 λίτρα ξυλολίου

Έτσι, οι αποκαλύψεις για το έγκλημα στα Τέμπη λαμβάνουν μορφή ντόμινο, μετά τη δημόσια μεταστροφή του Κυριάκου Μητσοτάκη και την εγκατάλειψη της θεωρίας του ανθρώπινου λάθους.
Πιο συγκεκριμένα, ιδαίτερη αίσθηση προκαλεί νέα καταγγελία, αυτή τη φορά του δικηγόρου οικογενειών θυμάτων των Τεμπών, Στέλιου Σούρλα, που με δηλώσεις του σε τηλεοπτικό σταθμό επισημαίνει ότι 13 μέρες πριν το τραγικό δυστύχημα αγοράστηκαν, κατόπιν δημοπρασίας, 25.000 λίτρα ξυλολίου, που είχαν κατασχεθεί τον Ιανουάριο του 2023 από το Τελωνείο Προμαχώνα.

«Ζητάμε από τον Εφέτη Ανακριτή να μας πει ποιος τα αγόρασε, αλλά ουδεμία απάντηση έχουμε λάβει»

«Έχω στα χέρια μου 6 έγγραφα τα οποία προσκόμισα στον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή, είναι αναρτημένα στη Διαύγεια και είναι από το Τελωνείο Σερρών. Σύμφωνα με ένα από αυτά τα έγγραφα, στις 18 Ιανουαρίου του 2023, ενάμιση μήνα πριν τον δυστύχημα κατασχέθηκαν 25.747 λίτρα ξυλολίου, τολουολίου στο Τελωνείο του Προμαχώνα Σερρών», υπογράμμισε ο κ. Σούρλας και συμπλήρωσε:
«Θεωρώ ότι έχω εντοπίσει την άκρη του νήματος. Δηλαδή έχω εντοπίσει την πηγή από την οποία ενδεχομένως να προέρχεται το εμπόρευμα του ξυλολίου. Στις 15 Φεβρουάριου του 2023, δηλαδή 13 ημέρες πριν τα Τέμπη δημοπρατείται αυτή η ποσότητα και πλειοδοτείται και κάποιος την αγοράζει. Ζητώ από τον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή από τις 18 Απριλίου του 2024 και απάντηση δεν έχω λάβει ακόμη να μου πει πού και πώς μεταφέρθηκαν αυτά τα φορτία».

768d3f6fc4badb9ec98fc98d6b20d6c4_XL.jpg
Ο συνήγορος οικογενειών θυμάτων των Τεμπών, Στέλιος Σούρλας

Τέλος, ο δικηγόρος ζητεί από τον ανακριτή να «διατάξει» το τελωνείο Προμαχώνα να απαντήσει εγγράφως, «ποιοι ανακηρύχτηκαν κατά τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο του 2023 υπερθεματιστές σε δημοπρασία κατασχεθέντων από Βουλγαρία φορτίων χημικών διαλυτών και κυρίως ξυλολίου, τουλολίου κλπ από το τελωνείο Προμαχώνα Σερρών».

Δυστύχημα Τεμπών - Πλακιάς: Διαψεύδω ότι ο θάνατος των παιδιών μου προήλθε από τη φωτιά

Την έκπληξή του για τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με το ότι τα τρία κορίτσια της οικογένειας Πλακιά, που σκοτώθηκαν στην τραγωδία στα Τέμπη, επιβίωσαν μετά τη σύγκρουση και πέθαναν από τη φωτιά, εξέφρασε ο Νίκος Πλακιάς, αρνούμενος το πόρισμα των Βασίλη Κοκοτσάκη και Μανώλη Παπαδάκη.
«Διαψεύδω κατηγορηματικά τον μηχανισμό θανάτου των παιδιών μου μιας και η αιτία δεν είναι αυτή», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του, με την οποία σχολίασε δημοσίευμα και προσθέτει: «Το ότι 28 οικογένειες πήραν πιστοποιητικό θανάτου με αιτία την απανθράκωση δεν σημαίνει ότι πριν από αυτήν ήταν ζωντανά».
Ο κ. Πλακιάς επικαλείται «γνωμάτευση ιδιώτη ιατροδικαστή της Κυρίας Ουρανίας Δημακοπούλου που έκανε τις έρευνες βάση των ιατροδικαστικών και όχι έρευνες από άσχετους με τα ιατροδικαστικά».
«Θλίβομαι που προσπαθούν με λάθος αριθμούς να μεγεθυνθούν την ήδη καταστροφή που έχουμε πάθει όλες οι οικογένειες για προσωπικό τους όφελος», σημειώνει, προσθέτοντας ότι έχει δοθεί ήδη εντολή στους δικηγόρους του να κινηθεί νομικά εναντίον τους, ενώ νομικά θα κινηθεί και «σε οποιονδήποτε ξανά αναφέρει τα ονόματα των παιδιών του για οποιοδήποτε λόγο».
«ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ», καταλήγει στην ανάρτησή του.

Η ανάρτηση του Νίκου Πλακιά:

www.bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια