Το πρόβλημα του δημοκρατικού χώρου δεν είναι ούτε τα «τοτέμ» ούτε οι «σωτήρες»

Το πρόβλημα του δημοκρατικού χώρου δεν είναι ούτε τα «τοτέμ» ούτε οι «σωτήρες»

Οι ηγεσίες του δημοκρατικού χώρου ας αναρωτηθούν τι κάνουν και τι δεν κάνουν, αντί να αναζητούν εχθρούς