Έρις: Νέο στέλεχος του κοροναϊού εξαπλώνεται

«Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος πρέπει να ανησυχεί ιδιαίτερα από την πρόσφατη αύξηση κρουσμάτων» δήλωσε ο Αζίμ Μαζίντ, καθηγητής του Imperial College στο Λονδίνο, σχολιάζοντας το θέμα του νέου στελέχους.
«Ο αριθμός των κρουσμάτων παρουσιάζει διακυμάνσεις και είναι φυσικό να υπάρχουν περίοδοι με αυξημένα κρούσματα στο Ηνωμένο Βασίλειο» είπε.
Δήλωσε μάλιστα ότι το EG.5.1 είναι παρόν στη χώρα από τα τέλη του 2021 χωρίς να έχει προκαλέσει ανησυχία μέχρι σήμερα.
«Θα πρέπει να συνεχίσουμε να παρακολουθούμε το EG.5.1 για να δούμε τι επίπτωση μπορεί να έχει στον αριθμό των λοιμώξεων, τις εισαγωγές σε νοσοκομεία και τους θανάτους» είπε.


Δεν υπάρχουν σχόλια