Από τα χέρια των περισσοτέρων – και μεγαλύτερης ηλικίας – εξ ημών έχει περάσει πολλές φορές το καφετί χαρτονόμισμα των 1.000 δρχ. με τη χάλκινη κεφαλή του Δία στη μία άκρη και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου στην άλλη ή το κοκκινωπό κατοστάρικο – ένα από τα τελευταία δραχμικά τραπεζογραμμάτια που κυκλοφόρησε η Τράπεζα της Ελλάδος κατά την περίοδο 1980-1998 – με την Αθηνά του Πειραιά (όπως είναι γνωστό το εμβληματικό άγαλμα της θεάς στον τύπο της Προμάχου που φυλάσσεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά) και τον Αδαμάντιο Κοραή. Πόσοι όμως γνωρίζουμε τον δημιουργό τους που επιστράτευσε ως μοντέλο την κόρη του για να αποδώσει μια πολύ γνωστή μορφή σε ένα δημοφιλές χαρτονόμισμα, που υπήρξε βοηθός του Νίκου Χατζηκυριάκου – Γκίκα στο Πολυτεχνείο και που σχεδίασε (ανεξαρτήτως αν έμειναν στις μακέτες) χαρτονομίσματα από την Αργεντινή και τον Καναδά έως την Ταϊβάν και την Αυστραλία;