Στην Αιδηψό η Ιαπωνική κρατική τηλεόραση
ΔΕΥΤΕΡΑ, 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022,
Στην Αιδηψό η Ιαπωνική κρατική τηλεόραση
Η Ιαπωνική κρατική τηλεόραση βρέθηκε στη Λουτρόπολη το πρώτο τριήμερο της άνοιξης και δούλεψε για το αφιέρωμα στο θαύμα των ιαματικών νερών, την ιστορία και το μύθο της Αιδηψού.
Ο δήμαρχος, Γιάννης Κοτζιάς, συνάντησε το συνεργείο, συζήτησε με τη δημοσιογράφο και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την προβολή και άλλων μοναδικών σημείων του Δήμου για το καλοκαίρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια