Στο τραπέζι να διαγραφούν τα πρόστιμα στους άνω των 60
Κορονοϊός
– Πλεύρης: Στο τραπέζι να διαγραφούν τα πρόστιμα στους άνω των 60 που
εμβολιάζονται
Ο υπουργός
υγείας, Θάνος Πλεύρης, στο βήμα της Βουλής (Eurokinissi)
Την απάλειψη των προστίμων σε όσους 60ρηδες σπεύσουν να εμβολιαστούν προανήγγειλε από το βήμα της Βουλής, ο Θάνος
Πλεύρης. Υπενθυμίζεται ότι
πρόκειται για μηνιαίο πρόστιμο της τάξης των 100 ευρώ.
Ο υπουργός υγείας
επιβεβαίωσε, πάντως, ότι στις 15 του Απρίλη παύει η ισχύς
του μέτρου της υποχρεωτικότητας, προαναγγέλοντας πως εξετάζεται το ενδεχόμενο να
δοθεί ως κίνητρο στους ανεμβολίαστους που θα προχωρήσουν στον εμβολιασμό να διαγραφούν τα ήδη
βεβαιωμένα πρόστιμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια