Μέχρι τον Απρίλιο θα έχουμε τελειώσει με την Όμικρον
Τώρα ό,τι...
02.01.2022
Η ευχάριστη είδηση του 2022 – Μέχρι τον Απρίλιο θα έχουμε τελειώσει με την Όμικρον.Ο Παναγής Γαλιάτσος επικεφαλής Covid στο Νοσοκομείο Johns Hopkins ΗΠΑ, ο Αδαμάντιος Χλωρός διευθυντής Covid στο Νοσοκομείο Παπανικολάου στην Θεσσαλονίκη, ο Δημοσθένης Σαρηγιάννης καθηγητής ΑΠΘ και ο Αχιλλέας Γραβάνης καθηγητής Φαρμακολογίας μίλησαν για τον κορωνοϊό τονίζοντας ότι η πανδημία θα έχει τελειώσει μέχρι την άνοιξη.


Δεν υπάρχουν σχόλια