Οικιακή σπατάλη τροφίμων στα ελληνικά νοικοκυριά
Οικιακή σπατάλη τροφίμων στα ελληνικά νοικοκυριά
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΕΛΚΑ (http://www.ielka.gr/?p=2942)
κάθε χρόνο πετάμε στα
σκουπίδια
300.000 τόνους
τροφίμων, ποσότητα που αντιστοιχεί στην ετήσια κατανάλωση 200.000 καταναλωτών
#ΗΠΑ,
οι πρωταθλητές στη σπατάλη
59% σπατάλη φρούτων ![]()
το 81% νιώθει άσχημα να
πετάει τρόφιμα
ΓΡΑΦΗΜΑ ΑΠΕ-ΜΠΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια