Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο και στις οθόνες
Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο και στις οθόνες στην εποχή της πανδημία.
Οι νέοι περνούν ολοένα και περισσότερες ώρες μπροστά σε μια οθόνη, μετά από ένα χρόνο πανδημίας και lockdown. Πολλοί γονείς ανησυχούν για τα παιδιά τους, καθώς μένουν ατελείωτες ώρες κολλημένα στα κινητά τους, τους υπολογιστές και τα tablet τους, παίζοντας ή μελετώντας. Φοβούνται ότι όλο αυτό θα γίνει μόνιμη εξάρτηση.



Δεν υπάρχουν σχόλια