Κατάληψη στα γραφεία του ΕΦΚΑ από τους εργαζόμενους -«Καθαρίζουμε μόνοι μας, δεν υπάρχουν καθαρίστριες» iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια