Διαμαρτυρία εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς
| Πρώτο ΘΕΜΑ |
Σειρά
κινητοποιήσεων από την ΠΟΕ-ΟΤΑ που καταγγέλλει την «στοχοποίηση που
δέχονται οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από τα μέτρα του 4ου
μνημονίου που αποφάσισε η συγκυβέρνηση με τους δανειστές, αλλά και τις
μονομερείς κυβερνητικές ...



Δεν υπάρχουν σχόλια