Ψευτομαγκιά, τραμπουκισμός κι αποποίηση ευθυνών.
Ψευτομαγκιά, τραμπουκισμός κι αποποίηση ευθυνών.
Το τρίπτυχο της επιτυχίας κάθε φασίζουσας νοοτροπίας σε όλο της το μεγαλείο και στην σημερινή περίπτωση.
Ας ελπίσουμε μόνο, οι πολίτες του αύριο, να μην χλευάζουν και να σατιρίζουν τα ρεζιλίκια μας, αλλά να νιώθουν ντροπή και να τα αποφεύγουν..
Το τρίπτυχο της επιτυχίας κάθε φασίζουσας νοοτροπίας σε όλο της το μεγαλείο και στην σημερινή περίπτωση.
Ας ελπίσουμε μόνο, οι πολίτες του αύριο, να μην χλευάζουν και να σατιρίζουν τα ρεζιλίκια μας, αλλά να νιώθουν ντροπή και να τα αποφεύγουν..



Δεν υπάρχουν σχόλια