ambient-chillout-melodies-vol1

https://www.mixcloud.com/johntsip/ambient-chillout-melodies-vol1/

Εκτακτες ειδήσεις

Σχόλασε ο γάμος, ακριβοπληρώσαμε τη νύφη

ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΙΑ ΚΛΑΣΙΚΗ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ. ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ ΚΟΝΤΡΕΣ, ΑΓΑΠΗΘΗΚΑΝ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣΑΝ

Σχόλασε ο γάμος, ακριβοπληρώσαμε τη νύφη


Ολα ξεκίνησαν με πόλεμο. Μετά ήρθε ο έρωτας. Ομως ο γάμος δεν έγινε ποτέ λόγω της... κακιάς πεθεράς που ακούει στο όνομα Κομισιόν. Η αναγκαστική προσγείωση της συμφωνίας συγχώνευσης της Olympic Air με την Aegean φαίνεται πως ήταν η τελευταία (;) πράξη ενός σίριαλ με πολλά επεισόδια και κυρίως πολλά κεφάλαια.
Δεν έχει περάσει ούτε ενάμισι έτος από τότε που ο Ανδρέας Βγενόπουλος εξαπέλυε μύδρους κατά της Aegean αλλά και πολλών πολιτικών, με αφορμή το διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές. Ηταν η εποχή που η τότε κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία εκκαθαριζόταν και αγοραζόταν από τη MIG. Τότε οι δύο εταιρείες είχαν συγκρουστεί ανελέητα, όχι μόνο από πλευράς ανακοινώσεων αλλά και μέσω εμπορικών προσφορών, ανεβάζοντας στα ύψη τον ανταγωνισμό και ρίχνοντας τις τιμές των εισιτηρίων.
Ισχύς εν τη ενώσει
Φαίνεται όμως ότι αυτή η πολιτική δεν απέδωσε για κανέναν, εκτός από τους ταξιδιώτες. Βλέποντας όμως την κόντρα να μην οδηγεί πουθενά, οι δυο εταιρείες αποφάσισαν ότι ενστερνίζονται το «η ισχύς εν τη ενώσει» και εξέπληξαν αρκετούς ανακοινώνοντας τη συγχώνευσή τους.
Ετσι τον Φεβρουάριο του 2010 η σχετική ανακοίνωση δόθηκε στη δημοσιότητα, κάνοντας όμως προφανή τη μονοπωλιακή κατάσταση (95% των δρομολογίων) που θα δημιουργούνταν στις πτήσεις εσωτερικού. Ολα αυτά τη στιγμή που και οι δυο εταιρείες διατείνονταν ότι δεν υπάρχει μονοπώλιο, αφού μαζί διακινούν μόνο το 1/3 των επιβατών από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια. Η σημαντική... λεπτομέρεια αυτού του επιχειρήματος ήταν ότι το ποσοστό αυτό αφορούσε και την κίνηση εξωτερικού.
Η προτεινόμενη συγχώνευση -σύμφωνα και με την απόφαση της Κομισιόν- θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπωλιακή κατάσταση στα δρομολόγια μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης, της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας, καθώς και μεταξύ Αθηνών και οκτώ νησιωτικών αερολιμένων και συγκεκριμένα Ηρακλείου και Χανίων, αμφοτέρων στην Κρήτη, Ρόδου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Χίου, Κω και Σάμου.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=245301spyropul@enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια